Mesto online kupovine

Prodavnice

RADNIM DANIMA OD 9-17h 065 333 55 60

100 apsolutno neoborivih zakona poslovnog uspeha brajan trejsi ishop online prodaja

Šifra: uspeh1

100 Apsolutno neoborivih zakona poslovnog uspeha - Brajan Trejsi

CENA

1.000,00 rsd 1.300,00

- +
100 apsolutno neoborivih zakona poslovnog uspeha brajan trejsi ishop online prodaja

Prodavnica: Sentiment- izdavačka kuća

Brend: Brajan Trerjsi

Zašto su neki ljudi u poslu uspešniji od drugih?
Zašto se neki poslovi razvijaju a drugi propadaju?
Poznati predavač na temu biznisa i autor mnogih knjiga, Brajan Trejsi, našao je odgovore na ova veoma komplikovana pitanja.
U ovom praktičnom vodiču on predstavlja niz principa ili \"Univerzalnih zakona\" koji se kriju iza uspeha svih poslovnih ljudi sveta.
Knjiga 100 APSOLUTNO NEOBORIVIH ZAKONA POSLOVNOG USPEHA je najbolja knjiga koja postoji na temu uspeha.
Ako vam se žuri, obavezno pročitajte ovaj vodič ka uspehu koji će vam dati osnovne upute, skrenuti pažnju na prave stvari i dati odgovore koji su vam potrebni baš sada.
Trejsi vrši podelu ovih 100 zakona na osam osnovnih kategorija:
ŽIVOT, USPEH, POSAO, LIDERSTVO-RUKOVOĐENjE, NOVAC, PRODAJA, PREGOVORI I ORGANIZACIJA VREMENA.
Svaki od ovih zakona moze vam uštedeti mesece i čak godine teškog rada ako niste živeli i radili u skladu sa njima do sada. Ljudi koji žive po ovim zakonima i primenjuju ove principe zaradjuju daleko više u istom periodu vremena nego ljudi koji to ne rade.
Zapamtite da nepoznavanje zakona nije opravdanje. Čak i ako ne znate zakone, niste izuzeti od ovisnosti od njih.
ZAKONI ŽIVOTA:
- Sva postignuća, bogatstva, sreća, properitet i poslovni uspeh, predstavljaju direktne ili indirektne posledice ili rezultate određenih uzroka ili aktivnosti. Uspeh nije čudo, niti stvar srece.
ZAKONI USPEHA:
- Presudan faktor koji upravlja svakom od vaših aktivnosti je vasa želja da vam bude bolje nego što je bilo ako bi izostavili tu aktivnost.
- Ako niste u stanju da planirate, niste ni planirali da uspete. I zato se postavljanje ciljeva naziva \"ključnom veštinom\" uspeha. Apsolutna jasnoća onoga što želite je početna tačka svih velikih dostignuća.
To su razlozi \"zašto\" radite ono što radite. Možete izvući više od života samo ako više uložite u život.
ZAKONI POSLA:
- Vaša sposobnost da stvorite profit Vašoj firmi je presudan faktor za Vaš dugoročan uspeh. Izgleda da postoji direktan odnos između broja novih ideja koje neka firma proba i konačnog finansijskog uspeha njenog posla. Treba uvek da imate više ideja za nove proizvode i usluge, nego što imate vremena ili sredstava da ih razvijete.
Brzina je ključni element uspeha.

ZAKONI LIDERSTVA I RUKOVOĐENJA:
Možda je najbolja novost ta da lideri ili vođe nastaju a ne da su takvi rođeni. Liderstvo se razvija vežbom dok se ne savlada
.
Pravi lideri nikada ne žrtvuju svoje poštenje ili reputaciju zarad kratkoročne dobiti ili profita. Oni imaju hrabrost da donose odluke i preduzimaju akcije uprkos sumnji i nesigurnosti i kad im se uspeh ne garantuje. On ima pozitivan mentalni stav i sposobnost da pronađe nešto vredno u svakoj situaciji.
ZAKONI NOVCA:
- Treba da idete ka tome da dostignete nivo gde čete imati dovoljno novca da više nikada ne treba da brinete o njemu.
Možda ne postoji ni jedna druga oblast gde su univerzalni
zakoni tako očigledni kao kod sticanja i čuvanja novca. Ali Vaša najdublja verovanja po pitanju novca prvenstveno određuju koliko ćete zaraditi i koliko ćete sacuvati u toku Vašeg radnog veka. Jedan od faktora koji nas najviše lišava sreće je briga o novcu.
Kada imate dovoljno novca Vi ne mislite o njemu toliko mnogo. Ali kada ga imate malo, vi o njemu razmišljate sve vreme. Vreme i novac mogu biti ili potrošeni ili uloženi. Ako ih potrošite - otišli su zauvek.
Ako mislite da sebi možete da priuštite da izgubite malo novca, završićete tako što ćete ga izgubiti mnogo. Jedino pravo pitanje koje treba da postavite u vezi novca je:
\"Koliko mnogo Vam je stalo do njega?\"
ZAKONI PRODAJE:
- Vaš sopstveni i licni stepen želje i ambicije češče određuje Vašu prodaju i Vaš prihod, više nego bilo koji drugi faktor.
Morate da se izbegavate 80% ljudi iz prodaje čija putanja nikuda ne vodi.
Najjača žudnja ljudske prirode jeste želja za ličnom, finansijskom i emocionalnom sigurnoscu. Ovim se objašnjava jedna od najjačih od svih motivacija
za kupovinu mnogih proizvoda i usluga. Potrebno je da uverite kupce da od svih onih koji nude sličan proizvod ili uslugu, jedino Vi pružate kupcima najveći stepen sigurnosti i zaštite i najmanji mogući rizik.
Uspešni ljudi u prodaji daleko više slušaju nego što govore. Vi ćete slušanjem dovesti do veće prodaje nego što uopšte možete da zamislite.

ZAKONI PREGOVARANJA:
- Najušpesniji ljudi u skoro svim oblastima su ustvari stručnjaci za odnose sa ljudima.
Vaša sposobnost da delujete na druge ljude komunikacijom određuje Vaš prihod više nego bilo koji drugi faktor. Zakoni pregovaranja su usko vezani za ekonomiju. I ekonomija i
pregovaranje se zasnivaju na činjenici da svaka osoba različito vrednuje različite stvari u razlićito vreme.
ZAKONI UPRAVLJANJA VREMENOM:
- Sve što ste sada i sve sto ćete postati u budućnosti, određuje način na koji razmišljate i način na koji koristite svoje vreme. Vaša sposobnost da odredite jasne i bitne
prioritete u pogledu vaseg vremena određuje celokupan kvalitet Vašeg života.
- Vreme je valuta dvadeset prvog veka. Razvijte \"osećaj hitnosti\" . Samo dva posto populacije ima osećaj hitnosti i to su oni ljudi koji na kraju preteknu druge.
Usmerenost ka akciji pokazuje očigledno kvalitet ljudskog bića koje će da pobedi.
Ovu knjigu možete kupiti samo preko ISHOPA! Poručite odmah.
Za više informacija o autoru, kliknite u okvoru ove prezentacije na promocije:
www.ishop.rs/sentiment/promocije.

Ovu knjigu možete kupiti samo preko ISHOPA! Poručite odmah!
Autor: Brajan Trejsi
Edicija: Uspeh - priručnici
288 str. Meki povez - brosiran
Format: 23,5x15,5
Prvo izdanje: 2002. godine
ISBN: 86-902853-1-8

reportPrijavi problem
close Pošalji